Fransk - Rosenvang

Sprog, matematiske fag og boost

Har du nogensinde drømt om at kunne tale fransk? Nu har du muligheden for at lære sproget og kulturen at kende på en helt unik og sjov måde gennem blandt andet spil, film og mad

Anne-Sofie Rohde
Katrine Reil-Gammelgaard
Ungdomsskolehuset Rosenvang
Tirsdage 15.00-17.00
Maks. 18 år.

Frankrig er det mest besøgte land i hele verden, og det er der mange gode grunde til: Lige fra at slentre ned ad Paris’ smalle gader fyldt med moderigtige butikker og typiske, franske caféer, der serverer croissanter og pain au chocolat, til bjerglandskaberne i Provence med duften af lavendel og lyden af cikader.

Ikke nok med at det franske sprog er utroligt elegant, så tales det af flere hundrede millioner mennesker verden over. Så måske du vil være den næste?

I Ungdomsskolen vil du blive præsenteret for den franske kultur på en sjov og lærerig måde. Du vil gennem lege og spil, bagning og film blive undervist i at tale og forstå grundlæggende fransk. Og hvem ved – måske der også bliver tid til en udflugt eller to?

Kom og vær med og få en helt unik chance for at lære fransk på en sjov måde. Vi ses!

Anne-Sofie Rohde

Katrine Reil-Gammelgaard