Skak - Frederiksbjerg

IT, Programmering og Spil

Har du lyst til at spille skak med andre unge? Har du lyst til at spille skak på en masse forskellige måder, samtidig med, at du bliver bedre skak? Så tilmeld dig skak i Ungdomsskolen!

Lasse Andreas Ramsdal
Torsdage 16.00-18.00
Frederiksbjerg Skole (Ingerslevs Blvd. 2, 8000 Aarhus)
Planlagt opstart i løbet af uge 36 (efteråret 2024)
Fra 7.klasse til og med 17 år.

Er du interesseret i skak og vil gerne kunne slå dine venner?

På dette hold kan du blive bedre til skak, mens du lærer nye måder at spille på. Vi fokuserer på at have det sjovt, mens vi udforsker forskellige måder at spille skak på.

Det er et afslappet og hyggeligt hold, hvor vi prioriterer, at der er god stemning og plads til at fortælle en god (eller dårlig ;-)) joke.

Du kan også være med til at bestemme, hvad vi laver. Vil du spille turnering, babyskak, simultan eller noget helt andet? Det er op til dig! Der er også mulighed for at lære forskellige strategier og tricks, som kan forbedre dit spil. Sidste år opfandt eleverne blandt andet det helt nye spil: Fodbold-skak

Udover at hygge os sammen, så sørger vi også for, at der er mulighed for at blive bedre til spillet. Lasse er tidligere Danmarksmester i skak, så han sørger for at give en masse gode råd med på vejen. Vil du fx lære en ny åbning, så er han klar til at hjælpe med det.

Lasse er for øvrigt, altid klar til et spil. Så du får også chancen for at udfordre (og måske slå) en danmarksmester.

Så hvis du vil blive bedre til skak og være en del af et sjovt hold, så tag din ven med og kom og spil med os! Vi glæder os til at se dig.

Holdet er åbent for alle, uanset om du er nybegynder eller den næste Magnus Carlsen.

Ingerslevs Blvd. 2, 8000 Aarhus

Lasse Andreas Ramsdal