Digital Motorsport

Tid: Mandage fra 17-19
Underviser: Steven Salsgaard
Pris: Gratis
Fra 13 år til og med 18 år. Og du skal gå på et af følgende klassetrin: 7. 8. 9. 10.
Der er 1 plads tilbage.

Digital Motorsport - Simracing

Har du fart i blodet, og drømmer du måske endda om at blive racerkører, eller er du blot nysgerrig på motorsport sådan generelt? Så læs videre her:

Til simracing oplever vi først og fremmest at have nogle gode holdkammerater, et fællesskab med fart i fokus og med plads til alle.

Simracing er leg, læring og oplevelser
Simracing er tid, indsats og træning
Simracing er teamwork, nederlag og sejre
Simracing er en verden af blæret teknik, cool gear og selvfølgelig råfede biler af alle slags

Vi nørder ikke kun på computer til Simracing, vi udforsker også motorsporten lige fra gokart til topklasserne generelt.

Der kan forekomme studieture af 2 til 6 timers varrighed med indhold lige fra opfindelsen af hjulet til rekortsættende køretøjer.

Kunne det være noget for dig og vennerne er I velkomne til at komme forbi til et par prøvetimer efter aftale, eller meld dig til og mød op til undervisningen den efterfølgende undervisningsdag.

Vi kører rFactor 2.

Steven Salsgaard