Design og sy - Frederiksbjerg

Kreativitet, Mad og Håndværk

Elsker du at skabe om omsætte dine gode ideer til fede syresultater? Er du fantasifuld og fyldt med gode ideer? Eller kan du lide at bruge hænderne, skabe og sy? Så er dette hold noget for dig! Holdet er for alle, der har lyst til at sy.

Anne Norge Lauridsen
Torsdage kl. 18.45-20.45.
Frederiksbjerg Skole, kreativt værksted, (Ingerslevs Blvd. 2, 8000 Aarhus)
Planlagt opstart i løbet af uge 36.
Fra 7.klasse til og med 17 år.
Der er 1 plads tilbage.

Elsker du at skabe om omsætte dine gode ideer til fede syresultater? Er du fantasifuld og fyldt med gode ideer? Eller kan du lide at bruge hænderne, skabe og sy? Så er dette hold noget for dig! Vi skaber et kreativt rum med plads til alle, både begyndere og øvede syerske. Du kan lære at sy på forskellige maskiner, eksperimentere med forskellige syteknikker og tekstiler, og blive guidet igennem lige dét syprojekt du går og drømmer om at udleve.
Ta´selv dit stof med - eller aflagte tøj, som vi kan upcykle til lækkert nyt tøj - og lad os se hvad vi kan kreere ud af det. Måske en toilettaske i patchwork, scrunchies med håndsyede perler på, en sød top, et fedt kostume eller det hyggeligeste julepynt. Her er ingen begrænsninger, og vigtigst af alt, er at vi har et dejligt kreativt fællesskab hvor vi kan nørde design og syning og være i hele processen omkring det vi elsker.
Holdet inkluderer en-to inspirationsture ud af huset, hvor vi sammen kan finde på lige det vi ønsker. Det kan blive til en dag hvor vi indfarver stof med “tie dye”, så du får din helt personlige t-shirt eller stof at tage med hjem, en shoppetur til dit næste spændende syprojekt, eller måske har du en vild god ide?

Jeg glæder mig meget til at møde det kreative team, få hænderne og de kreative hoveder igang - og bare råhygge os!

Hvis du ikke har været på Frederiksbjerg skole før, er der her en lille guide til at finde lokalet Kreativitets lokalet ligger på 2. sal, lokale kan findes på 2 måder:
1. måde
Gå op af hovedtrappen til 1. sal og tag næste trappe til 2. sal, drej til venstre og til venstre igen hen til orange væg, gå igennem hvid dør til højre, følg vejen, kreativitets lokalet kan ses på den anden side af trappen
2. måde
når du er gået igennem hovedindgangen, drejer du til venstre og går igennem cafe området, henne for enden går du op af trappen til 1. sal, gå forbi klubben og hen til næste trappe, som du tager op til 2. sal, lokalet kan ses til venstre.

Ingerslevs Blvd. 2, 8000 Aarhus

Anne Norge Lauridsen