Sport, bevægelse og friluftsliv

Tid: Onsdage kl. 18-21
Sted: Skåde skole
Underviser: Janus Vendelbo, tidligere 1. Divisionsspiller for BMI Bloodhounds
Fra 12 år og 7 måneder til og med 18 år. Og du skal gå på et af følgende klassetrin: 7. 8. 9. 10.

Er du vild med basketball og kunne du tænke dig at lære endnu mere om den fantastiske sportsgren i et fedt basketballmiljø? Så er dette hold helt sikkert noget for dig!

Vi spiller basketball både indendørs og udendørs. Der er fokus på det gode sociale samvær.

•  Vi spiller pick-up games med 5 vs. 5 kampe

•  Vi øver skud – og dribletræning og en masse andet lærerigt basketballrelateret

Udover at spille basketball varierer vi blandt andet med basketballfilm, basketballquizzer, NBA 2K på Playstation 5

Holdet er for både nybegyndere og øvede basketballspillere - og nogle gange laver vi mad sammen eller tager ud for at se en kamp.

Janus Vendelbo