Digital tegning

Kreativitet, Mad og Håndværk

Til dig der er interesseret i at tegne digitalt, eller allerede gør det og vil lære mere!

Michelle Rivas
Torsdage kl. 16.00-18.00.
Ungdomsskolehuset Rosenvang (Rosenvangs Allé 49, 8260 Viby J)
Planlagt opstart i løbet af uge 36 (efteråret 2024)
Holdet er fyldt.

Ledige pladser på venteliste

Vil du gerne lære hvordan du tegner digitalt, sætter illustrationer op til at printes, eller til at dele på nettet, og hvad forskellen er mellem CMYK og RGB? Så er holdet her for dig.

Der kommer til at være tablets til rådighed, så lad dig ikke afskrække af, hvis ikke du har en!

På holdet Digital tegning er man velkommen uanset om man er nybegynder eller øvet. Vi kommer til at lave mange forskellige øvelser til at udforske forskellige teknikker, og man får ofså masser af fri leg til at eksperimentere og finde sit eget udtryk, tegne sammen og lære fra hinanden. Vi kommer til at kigge på forskellige brushes og hvordan de bruges, lag og specielle effekter. Vi kommer også til at lave øvelser i forskellige måder man kan færdiggøre en illustration.

Det kan være alt fra illustrationer og hand-lettering, til grafiske udtryk. Der er også masser af plads til at den unge kan komme med forslag til hvad de gerne vil fokusere mere på.

Holdet er ude ved ungdomsskolehuset Rosenvang, Rosenvangs Allé 49, 8260 Viby J

I kan ca. her se hvor det er placeret:

Michelle Rivas