Verdens bedste mad

Kreativitet, Mad og Håndværk

Er du også vild med at lave mad og drømmer om at prøve opskrifter fra hele verden? Så vær med og bliv en ægte ”masterchef"

Tirsdage kl. 17-20
Lystrup skole (Lystrupvej 256, 8520 Lystrup)
Planlagt opstart i uge 38 (efteråret 2024)
Fra 7.klasse til og med 17 år.

På dette madhold tilbereder vi mad fra alle verdensdele, som japanske gyoza, mexicanske tacos, italiensk pizza og meget andet.

Vi vil eksperimentere med en række forskellige teknikker og apparater, der gør madlavning til en hel særlig oplevelse. Vi fokuserer på smag, og jeres smagsløg vil også blive udfordret! Det bliver rigtig sjovt!

Vi vil primært tage udgangspunkt i jeres ønsker, men jeg vil også inkludere sjove teknikker eller apparater, så der altid vil være en lille overraskelse. For mig er det vigtigste, at vi alle har det sjovt og hygger os sammen. Selvom mad fra alle verdenshjørner kan virke udfordrende, er der plads til alle. Vi er her for at lære, så vær ikke bekymret, hvis maden ikke bliver helt som forventet.

Tag forklædet på og kom med ud og oplev madens univers med mig!

Underviser: Asger Nørmark

Lystrupvej 256, 8520 Lystrup