Kreativt værksted - Rosenvang

Kreativitet, Mad og Håndværk

På holdet Kreative Hænder arbejder vi med alt fra maleri til origami, og med lige de kreative ting, du selv står og er i gang med, og har lyst til at dele med holdet. Alt dette sker i hyggelige rammer ved rosenvangskolen.

Frederik Jensen
Tirsdage kl. 18.00-20.00

Ungdomsskolehuset Rosenvang (Rosenvangs Allé 49, 8260 Viby J)

Planlagt opstart i løbet af uge 36 (efteråret 2024)

Kom og vær kreativ sammen med andre unge på ungdomsskoleholdet “Kreative hænder.” Måske er der en ting, du er rigtig god til, som du vil dele med os andre, eller måske har du lyst til at lære en helt ny kreativ syssel?

Vi mødes hver tirsdag kl. 19 i den hyggelige gamle pedelbolig ved rosenvangskole og sysler, hyggesnakker og griner til kl. 21.

Hvis du har lyst til at prøve at være med, så skynd dig at melde dig til - der er plads til alle uanset tekniske niveau eller interesser :)

Med venlige hilsner

Frederik