Digital tegning

Kreativitet, Mad og Håndværk

Til dig der er interesseret i at tegne digitalt, eller allerede gør det og vil lære mere!

Michelle Rivas
Ungdomsskolehuset Rosenvang
Torsdage 16.00-18.00
For alle unge.

Vil du gerne lære hvordan du tegner digitalt, sætter illustrationer op til at printes, eller til at dele på nettet, og hvad forskellen er mellem CMYK og RGB? Så er holdet her for dig.

Der kommer til at være tablets til rådighed, så lad dig ikke afskrække af, hvis ikke du har en!

På holdet Digital tegning er man velkommen uanset om man er nybegynder eller øvet. Vi kommer til at kigge på digitale skitseteknikker, forskellige brushes og hvordan de bruges, lag og specielle effekter. Vi kommer også til at lave øvelser i forskellige måder man kan færdiggøre en illustration.

Det kan være alt fra illustrationer og hand-lettering, til grafiske udtryk. Derudover kigger vi også på forskellige programmer, og hvad de (ikke) kan.

Holdet er ude ved ungdomsskolehuset Rosenvang, og I kan ca. her se hvor det er placeret:

Michelle Rivas