Design og sy - Frederiksbjerg

Kreativitet, Mad og Håndværk

Går du og drømmer om at lave dit eget tøj eller måske nogle pynteting til dit værelse, eller vil du bare gerne lære at sy, så er Design og Sy noget for dig. Vi designer, syer og upcycler i alle typer stof til både store og små projekter, samt brodere, så alt er en mulighed. Så har du ideerne, så har vi de fede lokaler, masser af sjov og selvfølgelig det bedste fællesskab, hvor syning er i centrum. Holdet er for alle, der har lyst til at sy.

Frederiksbjerg skole
Charlotte Ellegaard Rasmussen
Onsdage kl. 17.00-19.00
Frederiksbjerg Skole, kreativt værksted
Maks. 18 år.

Design og Sy - Frederiksbjerg
Et syhold hvor du får hjælp til at realisere dine egne ideer. Måske vil du sy dit gamle tøj om, måske vil du designe og sy din egen nederdel fra bunden eller hvad med nogle lækre puder til dit værelse. Måske vil du bare gerne lære at sy. Du kommer med dine ideer og projekter, jeg hjælper dig med at lave dem.
Holdet er for alle, der gerne vil sy. Vi har symaskiner og tråd, du skal bare medbringe stof og øvrige materialer til dit projekt.

Hvis du ikke har været på Frederiksbjerg skole før, er der her en lille guide til at finde lokalet Kreativitets lokalet ligger på 2. sal, lokale kan findes på 2 måder:
1. måde
Gå op af hovedtrappen til 1. sal og tag næste trappe til 2. sal, drej til venstre og til venstre igen hen til orange væg, gå igennem hvid dør til højre, følg vejen, kreativitets lokalet kan ses på den anden side af trappen
2. måde
når du er gået igennem hovedindgangen, drejer du til venstre og går igennem cafe området, henne for enden går du op af trappen til 1. sal, gå forbi klubben og hen til næste trappe, som du tager op til 2. sal, lokalet kan ses til venstre.

Charlotte Ellegaard Rasmussen