Saga

Samfund, Kultur, Medier og Trivsel

Saga er et hold for piger og drenge, der nogle gange kan have det svært personligt eller socialt. Måske bekymrer man sig meget om, hvorvidt man kan leve op til venners, familiens eller lærerens krav.

Risskov Skole
Dag, tid og sted kommer.

Der er pt ikke nok tilmeldte til at oprette holdet lige nu, men meld dig til og så opretter vi holdet så snart det bliver muligt.

For alle unge.

Eller måske kan man føle sig ensom eller frustreret over livets op- og nedture. Hvis du, ved at læse ovenstående, kan nikke genkendende til det, så er du langt fra alene!

Saga betyder fortælling, og dette hold handler netop om at forsøge at skabe en ny fortælling om sig selv, hvor der er fokus på, at det er okay at være dig lige som du er. Saga er et mødested og et frirum for piger og drenge i alderen 7. klasse -18 år, der kan mødes og lave fede og hyggelige ting sammen.

Du og de andre unge er med til at bestemme, hvad vi skal. Det kan være alt fra madlavning og bagning til brætspil, filmhygge og fysiske udfoldelser og gåture. Vi kan også tage til foredrag, i teateret eller i biografen. Det vigtigste er at mødes og være sammen og være tilpas sammen lige som vi er!