Japansk - fortsætter

Sprog, matematiske fag og boost

Vil du gerne blive endnu bedre til japansk og dykke endnu dybere ned i den fascinerende japanske kultur? Så er fortsætter-holdet i japansk for dig! Dette hold er for unge, som har kendskab til japansk sprog og kultur, og som måske har været med på ungdomsskoleholdet tidligere.

Jacob Laust Høy
Mandage kl. 18-19.30.
Ungdomskulturhuset (Tage-Hansens Gade 8B, 8000 Aarhus)
Planlagt opstart i løbet af uge 36-37 (efteråret 2024)

Du har lært de grundlæggende ting på japansk. Du har stiftet bekendtskab med hiragana og katakana, og du kender de basale fraser. Men du kunne godt tænke dig at blive endnu bedre!
På Japansk-holdet for fortsættere vil vi dykke endnu dybere ned i det japansk sprog og i den japanske kultur. Du vil lære at sige og forstå mere, så du virkelig kan boltre dig i alt det fede anime, manga og musik, som Japan har at byde på.
Det bliver endnu mere af det, som du kender fra tidligere: en god blanding af sprog og nørderi ud i dine japanske interesser. Vi laver samtaler med hinanden og spiller spil, så du kan øve dig på en sjov måde. Det gør ikke noget, hvis du ikke kan huske det hele – vi skal nok genopfriske det glemte, og vi tager det i et tempo, så alle kan være med.

Tage-Hansens Gade 8B, 8000 Aarhus

Jacob Laust Høy