DSA - BOOST dit dansk (7.-8. kl.)

Samfund, Kultur, Medier og Trivsel

Vil du gerne blive endnu bedre til dansk? En hurtigere læser? Have nemmere ved at lave skriftlig fremstilling? Blive mere rolig og modig, når du skal fremlægge?

Gellerup Højskole
Medarbejder
Lene Christiansen
Tid: Mandage kl. 18-20
Sted: Gellerup Højskole
Opstart: Holdet er startet
Kontakt: Lene på 2013 6515
Fra 13 år til og med 17 år. Eller du skal gå på et af følgende klassetrin: 7. 8.
Holdet er fyldt.

Ledige pladser på venteliste

Så kom og vær med i et hyggeligt fællesskab på Gellerup Højskole hver mandag kl. 18-20.

Jeg lover dig, at det både bliver sjovt, seriøst og ambitiøst. Man kan kalde det lektiehjælp med et ekstra twist.

Jeg glæder mig til at se dig!

Undervisningen er særligt tilrettelagt for unge indvandrere i dansk sprog og danske samfundsforhold.

Medarbejder

Lene Christiansen