MakerSpace - Shake&Make (Lisbjerg)

Kreativitet, Mad og Håndværk

Elsker du at skabe og tænke ud af boksen. Med afsæt i en bred palette af makerteknologier øver vi os i, at der ikke findes fejl - kun prototyper

Sted: Lisbjergskolen
Tid: Onsdage 17-20
Underviser: Frederik Rix
Opstart: Ved nok tilmeldinger
Fra 13 år til og med 18 år.

Shake&Make er ungdomsskoleholdet for dig, der elsker at skabe og tænke ud af boksen. Med afsæt i en bred palette af makerteknologier øver vi os i, at der ikke findes fejl - kun prototyper, og at vi for at få den gode idé nogle gange skal ryste posen og vende tingene lidt på hovedet.

På ungdomsskoleholdet får du mulighed for at stifte bekendtskab med 3D-print og design, lasercuttere, basal kodning og meget, meget mere. Har du et projekt derhjemme, du gerne vil have hjælp til at nå i mål med, eller måske en idé, du mangler plads og værktøj til at få realiseret? Så er Shake&Make måske lige noget for dig.

Vi arbejder også med LEGO-robotter.

Kom, som du er, hvad enten du er helt ny i gamet eller garvet "Maker". Der er plads til alle!