Matematik Boost (Online)

Online undervisning

Har du lidt svært ved matematik? Eller måske lyst til at få repeteret emner inden for faget? Her kan du logge på hjemmefra og få en hjælpende hånd!

Onsdag fra 15:30-17:00

Forløbet varer fra uge 8-17.
Du får tilsendt et link til undervisningen inden opstart.

Underviser: Palle Lund

OBS. Ved tilmelding til dette online hold giver du automatisk tilladelse til, at vi sender relevante oplysninger til den afviklende ungdomsskole. Det er nemlig et landsdækkende hold.
Fra 13 år til og med 18 år.

Vi starter med at snakke- og/eller chatte om, hvilke færdigheder eller matematiske områder, der driller mest, hvorefter vi laver et forløb, der rammer de emner, der er størst behov for at arbejde med. Når vi går i gang med selve undervisningen, så foregår det i et trygt miljø, hvor alle deltager med det samme mål og ønske: at blive bedre til matematik.

Det er helt OK, hvis du kun vil deltage i de undervisningsgange hvor vi arbejder med det, som du har brug for hjælp til.