Økonomi, investering og budget (Online)

Online undervisning

Hjælp til at kontrollere din økonomi.

Et tredages lynkursus.

Kurset afvikles d. 26/2, 4/3 og 5/3 fra kl 19-21
Du får tilsendt et link til undervisningen inden opstart.

Underviser: Charlie Bagger

OBS. Ved tilmelding til dette online hold giver du automatisk tilladelse til, at vi sender relevante oplysninger til den afviklende ungdomsskole. Det er nemlig et landsdækkende hold.
Fra 13 år til og med 18 år.
Holdet er fyldt.

Ledige pladser på venteliste

Har du nogensinde undret dig over, hvor og til hvad du har brugt dine hårdt tjente lommepenge?

Har du ofte ærgret dig over, at du ikke har råd til det, du bare må eje? Eller planlægger du at flytte hjemmefra og vil gerne have styr på økonomien, inden du kaster dig ud i det?

Så er dette lynkursus helt sikkert noget for dig!

Det er skræddersyet til dig, der ønsker at få kontrol over din økonomi og er nysgerrig efter at lære om forskellige muligheder og strategier.

Hvis du har noget du specifikt gerne vil vide mere om, så er du velkommen til at sende spørgsmål og ønsker til mig på mail: charliebn1997@hotmail.com, mindst en uge før kursusstart.

Inden holdstart vil du modtage link med adgang til den virtuelle undervisning (Teams).