Blomster i papir (Online)

Online undervisning

Kunne du tænke dig at samle en buket blomster, der holder for evigt? Så er dette holdet for dig.

Tirsdag fra 18:30-21:00

Forløbet varer fra d. 27/2-19/3 2024.
Du får tilsendt et link til undervisningen inden opstart.

Underviser: Louise Andersen

OBS. Ved tilmelding til dette online hold giver du automatisk tilladelse til, at vi sender relevante oplysninger til den afviklende ungdomsskole. Det er nemlig et landsdækkende hold.
Fra 13 år til og med 18 år.
Holdet er fyldt.

På holdet lærer du, hvordan du kan folde crepepapirblomster der ligner ægte blomster.

Du vil blive undervist i forskellige teknikker, arbejde med forskellige skabeloner, skabe flotte farvesammensætninger og få en række tips og tricks til, hvordan du kan give blomsterne ekstra effekter, så de kan komme til at ligne rigtige blomster.

Vi tager fat i nye teknikker og detaljer på hver mødegang.

Du vil inden holdstart modtage en lille pakke med de ting, du skal bruge for at komme i gang.