Art Attack (valgfag)

Kreativitet, Mad og Håndværk

Art Attack er et valgfag i samarbejde med Billed- og Medieskolen i Aarhus, hvor vi arbejder med kunst på forskellig vis.

Aarhus Billed- og Medieskole
Tidspunkt: Mandage 16-18
Undervisningssted: Atelier 3. sal, Aarhus Billed- og Medieskole
Underviser: Anja Caroline
Opstartsdato: 2. september
Du skal gå på et af følgende klassetrin: 9.

På Art Attack arbejder vi med kunst og visuelle udtryk - både individuelt og i fællesskab. Vi skal eksperimentere med tegning, illustration, maleri, grafik og skulptur. Vi afprøver teknikker, redskaber og undersøger forskellige materialer.

Undervejs i forløbet bliver I præsenteret for kunstneriske værker – både klassiske og moderne. Inspirationen kommer fra hverdagen, omverdenen, hinanden og jeres fantasi.

Vi afrunder forløbet gennem Aarhus Billed- og Medieskoles årlige forårsudstilling, hvor I også bliver inddraget i selve opsætningen af holdets udstilling, som består af et udpluk af jeres værker gennem forløbet.