Areal Hoop - Vorrevang

Sport, bevægelse og friluftsliv

Kunne du tænke dig at lære tricks som gazelle, man in the moon m.fl. i en hængende ring? Så tjek dette forløb ud

Medarbejder
Nikoline Nordentoft
Onsdage kl. 16.00-18.00
Vorrevangskolen (Vorregårds Alle 109, 8200 Aarhus)
I gymnastiksalen
Planlagt opstart i løbet af uge 37 (efteråret 2024)
Forløbet varer 5 gange.
Du får en SMS inden holdet starter.
Fra 7. klasse og til og med 17 år.
Antal ledige pladser
Der er 6 pladser tilbage.

Aerial Hoop er en disciplin indenfor cirkus og scenekunstverdenen.
Aerial Hoop er en sport der ligesom gymnastik er en blanding af styrke, teknik, smidighed og personligt udtryk.
Det fede ved cirkusverdenen er, at der ikke er noget rigtigt og forkert - det ligger op til at man kan være/gøre lige det man synes. Der er uendelige måder at udtrykke sig på, og det vigtige er at man selv synes det er sjovt, fedt, spændende, skørt, grineren, svært, osv.

Hvis du vælger at gå til Areal Hoop, vil du lære en masse fede tricks som fx. gazelle, man in the moon og mange flere; disse tricks vil der også være mulighed for at vi kan sætte sammen til en lille koreografi.

Vorregårds Alle 109, 8200 Aarhus

Medarbejder