Basketball - Skåde

Sport, bevægelse og friluftsliv

Janus Vendelbo
Onsdage kl. 18.00-21.00
Skåde skole (Mantziusvej 5, 8270 Højbjerg)
Planlagt opstart i uge 36 (efteråret 2024)
Du får en SMS inden holdet starter

Er du vild med basketball og kunne du tænke dig at lære endnu mere om den fantastiske sportsgren i et fedt basketballmiljø? Så er dette hold helt sikkert noget for dig!

Vi spiller basketball både indendørs og udendørs. Der er fokus på det gode sociale samvær.

•  Vi spiller pick-up games med 5 vs. 5 kampe

•  Vi øver skud – og dribletræning og en masse andet lærerigt basketballrelateret

Udover at spille basketball varierer vi blandt andet med basketballfilm, basketballquizzer, NBA 2K på Playstation 5

Holdet er for både nybegyndere og øvede basketballspillere - og nogle gange laver vi mad sammen eller tager ud for at se en kamp.

Mantziusvej 5, 8270 Højbjerg

Janus Vendelbo